Lekker, lustig, nat

Zin is wat ik heb

en het is niet een zin in alles

het is zin in jou

in mijn bed

op mijn bank

in het bos

op het strand

Domweg overal

De kern?

ik heb zin in jou!



En jij ook in mij,

wat duidelijk blijkt

door al die Whatsapps die op dit moment

binnen stromen.

Ik denk;

laat ze maar komen.”

Want vandaag,

nemen wij beiden de troon

die ons met alle heetbloedigheid en hitsigheid bekroond



Lekker, lustig, nat

ik dagdroom terwijl ik met je chat,

en allerlei prikkelen in een record tijd

door mijn lichaam zinderen.



Daarbij, samen hebben we

zoveel binnenpret,

terwijl jij nog netjes op je werkt bent.



Nou netjes, is een ander verhaal

want gelukkig is dit Whatsapp relaas

ongecensureerd, alleen maar gestructureerd

en gebaseerd op de hersenen in ons ondergoed.

Niet zo charmant of elegant,

maar het is wel wat het h'm doet.

Op en neer en heen en weer

Onze vingers zijn gelubriceerd

en op ontdekkingstocht op het de toetsenbord

van ons mobieltje.




ik ontvang, jouw voicebericht

waar ik vanmorgen al zo naar verlangde

ik smelt en jij volgt,

beiden onderdanig aan de lichamelijk vervoering,

een ontvoering, van alle rationaliteit.



Hoe laat ben jij vrij?

Zes!

Ok, nog maar 2 uurtjes

Had ik je al verteld?

Ik heb zin in jou

Ja en ik weet,

jij in mij.

Comentarios

Entradas populares