Trencaclosques

Trencaclosques
Cada peça finalment
en el seu lloc
la imatge completa
em penetra, segresta
els meus records
les meves llàgrimes
el meu son

El mon no ha parat
Tanmateix estic flotant
Amb pesos enganxats
A tot el cos

Vull cridar
-Això no es veritat-
Però no puc dir només que
-No-

No hi ha res
No hi ha cap resposta
No hi ha preguntes
No hi ha dubtes
No hi ha dubte


Amb els ungles
Intento arrancar
el trencaclosques
Intento trencar
Aquest silenci
Intento trencar
Aquesta exclamació
Amb el puny
Amb tot
Trenco
Arranco
Trencat
Arrancat
Parat
El meu mon

Estic flotant
Cada peça
encaixada
En el seu lloc
Veig la imagte
I encara no puc dir
res mes que
-No-

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
com m´agrada tant las tevas semillas!!!!! aupa! poeta!!!! crecen y vuelan en imagenes! visiones!

Entradas populares